Diety w obecnych czasach nie są stosowane tylko przez osoby tęgie, ale również przez te, które pasjonuje dieta kulturysty i ciężki trening

dieta na masę 75 kg
Jeżeli marzy nam się nie utrata wagi, a powiększenie masy mięśni warto rozpocząć ciężkie ćwiczenia na siłowni. Jednakże ćwiczenia muszą być wspomagane stosowną dietą, do której ustosunkujemy się jak profesjonaliści.

dieta na masę 75 kg
Autor: Schezar
Źródło: http://www.flickr.com
Dieta na masę 60 kg jest świetna dla pań, które pragną zacząć swoją przygodę z kulturystyką. Jeżeli nasze ćwiczenia są dynamiczne powinniśmy pomyśleć o tym, że posiłki muszą być częstsze, a małe polecana strona. Może być ich nawet pięć przez cały dzień.

To zagadnienie jest dla Ciebie fascynujące? Kliknij odsyłacz do źródła (http://dominikkania.pl/oferta/), a przeczytasz informacje na opisywany temat, który na pewno Cię zafascynują.

Najważniejsze, żeby jeść wiele węglowodanów oraz białka. Zlokalizujemy je w takich produktach jak kasze, sery lub indyki. Istotna jest również obserwacja naszego metabolizmu i możliwa modyfikacja diety, jeśli zauważmy, że spożywamy zbyt mało lub za dużo. Dieta na masę 60 kg może być przygotowana przez specjalistę, który z chęcią dopomoże nam w zdobyciu naszego sukcesu.

dieta na masę 60 kg
Autor: Javcon117*
Źródło: http://www.flickr.com
Natomiast dieta na masę 75 kg, to dieta, którą głównie zaleca się mężczyzną. Jej ogólne wytyczne są identyczne jak w diecie dla pań. Należy przyjmować częstsze oraz małe porcje jedzenia . Najważniejsze, żeby nasza dieta składała się niemal wyłącznie z węglowodanów, które muszą stanowić aż 60% wszystkiego co spożywamy każdego dnia. Dieta na masę 75 kg dodatkowo powinna być wspierana suplementacją.

Istotne, aby nie spożywać zbyt dużej ilości tłuszczów. Jeżeli pragniemy mieć piękne i twarde mięśnie muszą być one zbudowane z białka. Tylko wtedy nasza postać nabierze wyglądu profesjonalnego kulturysty.